U
toku 2015. godine uputili smo zahtev ka 50 brendova da nam za svoje proizvode
dostave Globalni broj trgovinske jedinice (GTIN). U toku 2016. godine naši
zahtevi za dostavljanjem GTIN-ova će se proširiti i izvan tih 50 brendova i obuhvatiće sve proizvode koje je
proizvođač obeležio GTIN-om.
Zašto pravimo ove
izmene?
GTIN
nam pomaže da razumemo šta vi tačno prodajete. Kada to shvatimo možemo vam pomoći
da poboljšate svoj oglas tako što ćemo dodati vredne detalje o proizvodu i predstaviti
ga na relevantniji način korisnicima. Ovo takođe znači da se vaš oglas može
naći na više mesta na sajtu Google, YouTube kao i na našim partnerskim
sajtovima. Trgovci koji su podacima o svojim proizvodima dodali i ispravan GTIN
su zabeležili rast broja posetilaca sajta koji se konvertuju u kupce od čak 20%.
Šta to znači za
vas?
Ukoliko
imate novi brend i nudite proizvode različitim trgovcima trebalo bi da obratite
pažnju na ove nove zahteve i dobro proverite da li su vaši podaci ispravni i
ažurni.
Ukoliko
isključivo vi prodajete svoje proizvode, onda ovaj zahtev neće uticati na vas.
Takođe, ovaj zahtev ne utiče na vas ako prodajete polovne, stare ili ručno
rađene proizvode. I pored toga vi možete poboljšati vaš oglas dodavanjem jedinstvenog
identifikatora proizvoda (GTIN-a) na listu podataka o vašem proizvodu.
Šta je potrebno da
uradite?
Ukoliko
plasirate proizvode na tržište Australije, Brazila, Češke, Francuske, Nemačke,
Italije, Japana, Holandije, Španije, Švajcarske, Velike Britanije ili SAD
potrebno je da dostavite ispravne GTIN-ove i odgovarajuće nazive trgovinskih
jedinica za sve nove proizvode koji se nalaze na zalihama i koje je proizvođač
obeležio GTIN-om.
Nekoliko značajnih
datuma koje treba imati na umu:
8.
februar 2016. godine: početak obaveštavanja. Na dijagnostičkoj kartici počeće
da se prikazuju obaveštenja na nivou trgovinske jedinice ukoliko proizvod nije
ispunio sve zahteve. Iskoristite ova obaveštenja kako biste ažurirali podatke o
svojim proizvodima.
16.
maj 2016. godine: početak primene. Na dijagnostičkoj kartici počeće da se
prikazuju obaveštenja o odbijanju na nivou trgovinske jedinice ukoliko proizvod
nije ispunio sve zahteve. Nakon ovog datuma potrebno je da ispunite sve zahteve
vezane za GTIN kako bi oglasi za vaše proizvode nastavili da se prikazuju.
Objavljeno
u februaru 2016. godine | Merchant Center Announcements
Нема коментара:
Постави коментар
Хвала за коментар