mr Gordana Korać
Viši stručni saradnik u GS1 Srbija
GS1 Srbija predstavlja neprofitnu, nevladinu organizaciju, koja za cilj svog poslovanja i postojanja ima primenu standarda GS1 i njihovo širenje, automatizaciju i unapređenje rada i poslovanja u trgovinskim, proizvodnim i uslužnim preduzećima na teritoriji Srbije, kao i edukativne i konsultantske aktivnosti, usmerene ka postojećim i potencijalnim korisnicima / članicama GS1 Srbija, a takođe i svim drugim zainteresovanim pravnim i fizičkim licima. GS1 sistem predstavlja osnovu da se na jedinstven način, a na temelju jednoznačnog jezika i kompjuterske tehnike, uspešnije sarađuje i posluje, ne samo u domaćim već i međunarodnim ekonomskim relacijama.
Obzirom da je misija GS1 organizacije pojednostavljivanje globalne trgovine povezivanjem tokova informacija sa tokovima roba, cilj postojanja i funkcionisanja GS1 Srbija nije zarada. „Profit“ GS1 Srbija predstavlja količina prenetog znanja o prednostima korišćenja globalnog sistema, koji u svetu besprekorno funkcioniše već više od 30 godina, i o kojem, kroz praksu, konstantno stičemo nova korisna i praktična saznanja.
Zato, marketinška aktivnost i strategija GS1 nije motivisana materijalnim i finansijskim ciljevima; to je tzv. Neprofitni marketing koji brine o prilagodljivosti programa GS1 Srbija potrebama njenih članica i povećanju njihove produktivnosti.
Ciljevi marketinških aktivnosti u jednoj ovakvoj neprofitnoj uslužnoj organizaciji su, pored osnovne želje da se kod korisnika ostvari pozitivna reakcija na program/sistem - i realizacija sledećih zadataka definisanih u misiji GS1 Srbija :
- Razvoj i unapređenje GS1 standarda
- Promocija - isticanje značaja i
neposrednih koristi kroz praktičnu primenu
- Sistemsko-tehnološka edukacija i
upoznavanje privrednih subjekata sa implementacijom
standarda za numerisanje robe i usluga
- Pružanje konsultantskih usluga i briga o
korektnoj upotrebi sistema
- Sprovođenje Programa obuke o
primeni GS1 sistema za sektor trgovine, poljoprivrede, saobraćaja,
ugostiteljstva, industrije, zdravstva itd.
- Omasovljavanje broja korisnika sistema
Želja GS1 Srbija je da se dopre i do onih potencijalnih korisnika koji još uvek, zbog nepoznavanja realnih prednosti korišćenja sistema, brze isplativosti investicije u tu tehnologiju – smatraju da im je uključenje u GS1 „samo dodatan trošak“.
Marketing aktivnosti GS1 Srbija se realizuju na više različitih načina:
Periodično učestvujemo na sajmovima tehnike, trgovine, logistike i finansija, organizujemo predavanja - posebno u Privrednim komorama i na specijalizovanim skupovima, na različite teme počev od predstavljanja GS1 sistema, njegovih prednosti, asortimana usluga koje pruža GS1 Srbija, do prenošenja znanja i informacija o tehnološkim inovacijama i trendovima u Evropi i svetu.
U cilju stručnog usavršavanja, zaposleni u GS1 Srbija su, putem redovnih seminara, obuka i elektronskih (e-learning) kurseva, aktivni i ažurni u sticanju novih znanja i informacija, jer se trudimo da idemo u korak sa najnovijim dostignućima, otkrićima i inovacijama iz nauke, tehnike i informatike, kako bismo stečena znanja, kroz direktan kontakt, prosledili korisnicima radi dalje implementacije u poslovnom okruženju.
GS1 Srbija se svojim korisnicima i javnosti obraća i putem tematskih članaka u stručnim časopisima, a o terminima i sadržaju javnih predavanja i seminara obaveštavamo i pojedine elektronske medije, tako da sadržaje javnost može pogledati na internet stranicama više različitih poslovno-orijentisanih internet portala, kao i u TV emisijama informatičko-edukativnog i biznis profila.
Pored navedenih načina komunikacije sa svojim članicama, GS1 Srbija od ove godine koristi i Direktni marketing kao način aktivne dvosmerne komunikacije sa članstvom, i to kroz:
- direktno telefonsko kontaktiranje potencijalnih članica i ukratko predstavljanje uslužnog programa i koristi koje donosi korišćenje GS1 sistema, iza kog sledi e-mailing paketa detaljnih poslovnih i kontakt informacija i on-line publikacija
- unapređenje komunikacije sa
postojećim korisnicima, putem e-mailinga mesečnog elektronskog
izdanja časopisa INFO,
koji pored
članaka o osnovnim temama oko GS1 sistema standarda, nudi i rubrike
koje se odnose na kurseve elektronskog učenja, dostignuća
naših firmi, zanimljivosti iz
okruženja i na mnoge druge teme interesantne
korisnicima.
Korisnicima, za upite,
sugestije, stručne konsultacije, zahteve za učlanjenje i razne druge
informacije, na raspolaganju stoji i
Tim za rad sa korisnicima koji
je putem telefona 011/3132-312, kao i putem e-mail adresa (
office@gs1yu.org
,
svetislav.jovanovic@gs1yu.org
,
gordana.korac@gs1yu.org,
maja.horvatic@gs1yu.org )
dostupan svakog radnog dana od
7.30 h do 15.30 h.
Svoje marketinške aktivnosti neprekidno
unapređujemo i prilagođavamo promenljivim tržišnim i poslovnim uslovima,
kao i novim ciljevima delovanja, a sve u cilju efikasnijeg i
kvalitetnijeg zadovoljenja potreba i očekivanja brojnog članstva GS1
Srbija.
Нема коментара:
Постави коментар
Хвала за коментар