Marketing aktivnosti GS1 Srbija








mr Gordana Korać
Viši stručni saradnik u GS1 Srbija



GS1 Srbija predstavlja neprofitnu, nevladinu organizaciju, koja za cilj svog poslovanja i postojanja ima primenu standarda GS1 i njihovo širenje, automatizaciju i unapređenje rada i poslovanja u trgovinskim, proizvodnim i uslužnim preduzećima na teritoriji Srbije, kao i edukativne i konsultantske aktivnosti, usmerene ka postojećim i potencijalnim korisnicima / članicama GS1 Srbija, a takođe i svim drugim zainteresovanim pravnim i fizičkim licima. GS1 sistem predstavlja osnovu da se na jedinstven način, a na temelju jednoznačnog jezika i kompjuterske tehnike, uspešnije sarađuje i posluje, ne samo u domaćim već i međunarodnim ekonomskim relacijama.

Obzirom da je misija GS1 organizacije pojednostavljivanje globalne trgovine povezivanjem tokova informacija sa tokovima roba, cilj postojanja i funkcionisanja GS1 Srbija nije zarada. „Profit“ GS1 Srbija predstavlja količina prenetog znanja o prednostima korišćenja globalnog sistema, koji u svetu besprekorno funkcioniše već više od 30 godina, i o kojem, kroz praksu, konstantno stičemo nova korisna i praktična saznanja.

Zato, marketinška aktivnost i strategija GS1 nije motivisana materijalnim i finansijskim ciljevima; to je tzv. Neprofitni marketing koji brine o prilagodljivosti programa GS1 Srbija potrebama njenih članica i povećanju njihove produktivnosti.

Ciljevi marketinških aktivnosti u jednoj ovakvoj neprofitnoj uslužnoj organizaciji su, pored osnovne želje da se kod korisnika ostvari pozitivna reakcija na program/sistem - i realizacija sledećih zadataka definisanih u misiji GS1 Srbija :
  • Razvoj i unapređenje GS1 standarda
  • Promocija - isticanje značaja i neposrednih koristi kroz praktičnu primenu
  • Sistemsko-tehnološka edukacija i upoznavanje privrednih subjekata sa implementacijom standarda za numerisanje robe i usluga
  • Pružanje konsultantskih usluga i briga o korektnoj upotrebi sistema
  • Sprovođenje Programa obuke o primeni GS1 sistema za sektor trgovine, poljoprivrede, saobraćaja, ugostiteljstva, industrije, zdravstva itd.
  • Omasovljavanje broja korisnika sistema
Želja GS1 Srbija je da se dopre i do onih potencijalnih korisnika koji još uvek, zbog nepoznavanja realnih prednosti korišćenja sistema, brze isplativosti investicije u tu tehnologiju – smatraju da im je uključenje u GS1 „samo dodatan trošak“.
Marketing aktivnosti GS1 Srbija se realizuju na više različitih načina:

Periodično učestvujemo na sajmovima tehnike, trgovine, logistike i finansija, organizujemo predavanja - posebno u Privrednim komorama i na specijalizovanim skupovima, na različite teme počev od predstavljanja GS1 sistema, njegovih prednosti, asortimana usluga koje pruža GS1 Srbija, do prenošenja znanja i informacija o tehnološkim inovacijama i trendovima u Evropi i svetu. 

U cilju stručnog usavršavanja, zaposleni u GS1 Srbija su, putem redovnih seminara, obuka i elektronskih (e-learning) kurseva, aktivni i ažurni u sticanju novih znanja i informacija, jer se trudimo da idemo u korak sa najnovijim dostignućima, otkrićima i inovacijama iz nauke, tehnike i informatike, kako bismo stečena znanja, kroz direktan kontakt, prosledili korisnicima radi dalje implementacije u poslovnom okruženju.

GS1 Srbija se svojim korisnicima i javnosti obraća i putem tematskih članaka u stručnim časopisima, a o terminima i sadržaju javnih predavanja i seminara obaveštavamo i pojedine elektronske medije, tako da sadržaje javnost može pogledati na internet stranicama više različitih poslovno-orijentisanih internet portala, kao i u TV emisijama informatičko-edukativnog i biznis profila.

Pored navedenih načina komunikacije sa svojim članicama, GS1 Srbija od ove godine koristi i Direktni marketing kao način aktivne dvosmerne komunikacije sa članstvom, i to kroz:
  • direktno telefonsko kontaktiranje potencijalnih članica i ukratko predstavljanje uslužnog programa i koristi koje donosi korišćenje GS1 sistema, iza kog sledi e-mailing paketa detaljnih poslovnih i kontakt informacija i on-line publikacija
  • unapređenje komunikacije sa postojećim korisnicima, putem e-mailinga mesečnog elektronskog izdanja časopisa INFO, koji pored članaka o osnovnim temama oko GS1 sistema standarda, nudi i rubrike koje se odnose na kurseve elektronskog učenja, dostignuća  naših firmi, zanimljivosti iz okruženja i na mnoge druge teme interesantne  korisnicima.
Korisnicima, za upite, sugestije, stručne konsultacije, zahteve za učlanjenje i razne druge informacije, na raspolaganju stoji i Tim za rad sa korisnicima koji je putem telefona 011/3132-312, kao i putem e-mail adresa ( office@gs1yu.org , svetislav.jovanovic@gs1yu.org , gordana.korac@gs1yu.org, maja.horvatic@gs1yu.org )  dostupan svakog radnog dana od 7.30 h do 15.30 h.
Svoje marketinške aktivnosti neprekidno unapređujemo i prilagođavamo promenljivim tržišnim i poslovnim uslovima, kao i novim ciljevima delovanja, a sve u cilju efikasnijeg i kvalitetnijeg zadovoljenja potreba i očekivanja brojnog članstva GS1 Srbija.

Нема коментара:

Постави коментар

Хвала за коментар

GS1 Srbija - Пословно удружење - бар кодови: Poverenje počinje sa GS1 Cloudom

GS1 Srbija - Пословно удружење - бар кодови: Poverenje počinje sa GS1 Cloudom : Danas, više nego ikada ranije, potrošači očekuju jednostavan...